Friday, March 12, 2010

Esok cuti-cuti malaysia

Dah lama plan nak pg cuti-cuti malaysia nie...asyik x jadi je...byk sgt halangan...so esok plan nak pg melaka bandaraya bersejarah...ingat nak tidur sana tp x dapatla sebab nak blik johor terus, adik ipar lak nak bertunang...so esok keluar rumah dalam pukul 8.00pg terus ke melaka sbb kakak dah tunggu kat sana, dia pon nak join jugak..hehhheh..satu hari kat melaka malam baru gerak balik johor....okla tu daripada asyik cancell je....maybe esok nak pg zoo melaka, taman buaya, kota a famosa ke..apa2 jela yang boleh di singgah.

shopping??? errrmmm.... x sagt kot, baget bukan nye byk pon..lepas duit minyak, tol, makan2 n beli sikit2 wat kenangan okla...dah lama gile aku x pegi melaka nie..last skali aku pg masa tingkatan 3, tu pon ikut rombongan belia 4B hahahhaha....harap2 semuanya berjalan dengan lancar....mlm nie nak kemas2 brg apa yg nak bw sbb sok pg2 dah nak gerak.

kenapa balik johor?? kena balikla adik ipar nak bertunang..klu x dah lama tidur 3 hari 2 malam kat melaka..lama sikit cuti2nye....maybe blik s.alam hari isnin kot...isnin aku cuti..yahooo...opss!! cuti x leh mc kot hheheheheh...

k lah...harap esok apa yg di rancang menjadi..AMIN...nak tuk adik ipar aku selamat bertunang ye....
MELAKA tunggu aku datang....yahooooooooooo!!!!!!!

No comments:

Post a Comment