Monday, March 29, 2010

Jauh Di Mata Dekat Di Hati

Hampir 11 tahun aku mengenali seorang sahabat bernama CHE HAZLINA CHE JUSOH yg berasal dari Kelantan dah selama itula aku belum berpeluang bertemu dgn dia. Bila di imbas kembali detik perkenalan dulu masih segar dalam ingatanku. Kali pertama aku kenal CHE HAZLINA (Lin) masa umur aku 15 tahun iaitu semasa from 3, ianya bermula apabila aku pernah menyertai ruangan mencari kenalan di dalam majalah URTV, tersiarnya gambar aku berserta alamat di ruangan tu aku di hujani dgn macm2 surat yg datng, rasa ketika itu bagai artis pula! Hehehheh……termasukla surat dari lin, bermula detik itu kami selalu berbalas surat. Almaklumla time tu mn mampu nak pakai hp lagi so tulis surat je….hampir setahun ke setahun berikutnya kami terus berutus surat sehingga aku mula bekerja pd usia 18 tahun di shah alam, ms tu barula dpt beli hp, bila ada hp tukar kepada msg pulak or call ke…tp kami memang x pernah jumpa mungkin jarak yg jauh jd halangan, yela aku kat Selangor dia kat Kelantan…mms or email pic jela…so sampaila ke hari ini aku masih belum berpeluang dapat berjumpa dia…malam td aku dapat mms terbaru dr dia…pic anak dia yg berusia 3 bulan, sebak rasa hati sbb dah lama kami kawan tp belom bersua lg…dr aku bujang, skrg dah kawen dan dia pon dah dapat baby pertama….kadang2 terfikir gak bilela dapat jumpa lin nie…mungkin belom rezeki lg kot…errrmmmmm


For Lin walaupon kite x pernah berjumpa tp zaman sekarang kan dah canggih so mms je pic2 kite yg terbaru kan, mn tahu suatu hari nanti kite leh gak bersua muka.
Che Hazlina Che Jusoh
Baby Lin...comel sgt..bile untie Nora leh jumpe ye

No comments:

Post a Comment